fredag 28 september 2012

Hej! Fredag!!!!!

Hej Alla!
Nu bloggar jag igen och denna gång i ell lite ny inrätt rum. Ingen bild nu som ni kanske märker...
Men just nu har jag besök så jag bloggar lite fort.
Tänkte att jag skulle skriva vad jag köpte på ullared:
  • OnePice (All over)
  • Veckokalender (whiteboard)
  • Lampskärm ( USA flagga + namn på olika delstater på)
  • Påslakan set ( USA TEMA)
  • Notice lappar och markerings lappar.
  • 1 skjorta ( ljus jeans färgad (typ) med bruna tyglappar på armbågarna)
  • 3 tröjor (två av mamma och en köpte jag själv) (alla med USA tema av olika slag)
  • 1 Cardigan
  • 2 par jeans (mörkare färg)
  • 1 stickad tjocktröja (jätte fin!!)
Det var typ allt bilder på de fina kläderna och allt kommer snart jag lovar!!
Har just avnjutit en god middag! och på menyn stod det Tacos! Mums!!
Idag har jag även kollat på tredje avsnittet av Glee säsong 4! Älskar den serien alltså!!
Imorgon ska jag till min farbror och fira honom lite! Det ska bli kul, det var länge sedan jag träffa dem sist!
Nu ska jag åter gå till att prata med gästerna! Ses snart igen, jag KANSKE bloggar en snabbis senare eller så bloggar jag i morgon!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar