fredag 10 augusti 2012

Hej!

 Hej!
Idag så blir det att åka in till stan och KLIPPA HÅRET! Och lite annat skoj med mamma och syskonen.
jag har varit borta sedan måndags och kom hem i onsdags, jag var på Max sommar ställe med Max & Lucas. Vi hade jättekul!
Igår var Maja hemma här hos mig och vi hade jättekul vi också!
Bilden; Bilden är gammal från en gammal photoshoot med Maja tror jag.  Men den är fin  ändå! haha...
Blev igår erbjuden att bli författar skribent på www.forfattartips.se, men när jag läste om de andra som varit skribenter där så  tackade jag nej för att de var inte nöjda med hur man skrev osv. Men själva sidan är bra och de har bra tips för personer/ blivande författare som skriver på en bok.
Nu ska jag göra mig i ordning för kl.11:45 så går bilen in till stan.
Så ses senare!

1 kommentar:

  1. Författartips.se?
    Varför har du inte berättat det för moi?! D:
    Haha det blir till att jag klickar in på den sidan och kollar nu, thanks Albin! ;)
    //Hanna

    SvaraRadera