söndag 5 augusti 2012

Det var inte igår....

 Hej!
Jag har gjort massor den senaste tiden!
Jag har varit på skänninge marknad och gjort ett bra inköp, jag köpte en ny iphone laddare. Vilket jag blev riktigt nöjd med!
Hade även en så kallad photoshoot nu iveckan med Max och My!
Den gick jätte bra det var doc väldigt mörkt ute då! så bilderna blev väldigt mörka.
Samma dag som photoshooten så hade jag en rolig "ute kväll" med Max och My; Vi åkte och badade och satte oss för att äta på Subway!
Just nu har jag precis kollat klart på andra säsongen av Mia & Klara! En super  bra svensk komedi duo!
Älskar deras karaktärer! (Här är en bild på dem):
Just nu sitter jag och kollar om säsong 2 av dem och samtidigt chattar med kompisar!
Imorrn blir det att åka ut med Max & Lucas till Max landställe! Det ska bli kul!!
Måste börja blogga bättre! Har ju haft uppehåll ett tag nu men det ska eller rättare sagt måste bli ändring på.
Nu ska jag kolla vidare, jag måste även börja kolla över vad för kläder jag ska ha med mig på lilla semestern imorrn!
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar