måndag 19 september 2011

The Show must go on!

Heej Alla!!
Först vill jag bara säga förlåt att jag har varit dålig på att uppdatera! Men jag har studiedag imorrn och på onsdag så då ska jag väll uppdatera ordentligt!
Idag eller rättare sagt i fredags bekräftades det att jag nu har fått en egen fotograf och han heter Max P! ( Han har tagit bilderna ovan!) Han är jätte duktig tycker jag! :)
Han tog även bilder på mig under orienteringen på gympan idag, Men dom bilderna kommer imorgon! Så det får ni vänta på!! :)
I helgen var jag på konfrimations läger med Max och massa roliga personer!!
Vi hade skit kul! :) Vi lekte lekar och skrattade och åt och vandrade och skrattade lite mer! haha...
Nu ska jag kolla mer på tv! Rush Hour 2 vettu! 
Så godnatt och Ses snart igen!!
                                                Kramar
        Albin Sjöberg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar