fredag 23 september 2011

Hallooo...

Heej alla!
Bilden är från tidigt i sommras då jag fick min älskade USA flagga!
Idag så har man varit i skolan som vanligt! Men nu är det HELG!! Och idag/ nu ikväll så satt jag och skrev lotar till min skiva jag ska börja spela in snart!! SPÄNNANDE! Och jag har ju en singel som jag gjorde i 7:an men den blev inte bra! Så nu ska jag skriva nya "HIT" låtar...
Min Manger och skivprodusent Max P ( Lrecords) Hjälper mig med melodierna eftersom jag inte är så kunnig inom instrument och noter men jag måste ju godkänna allt först haha...
Men jag skriver texterna helt själv ibland får jag färdiga texter men dom flästa skriver jag själv!
Imorrn ska man väll städa eftersom jag inte städade såå bra igår.... :)
Men men det är smällar man får ta, Det måste ju bli fint i mitt rum någon gång och imorrn blir det riktig storstädning med nya lakan m.mera, m.mera...
Hoppas ni haft det bra och att ni kommer ha en fortsatt trevlig fredags kväll/natt...
Jag kommer också att spela in musikvideor till dom flesta av mina låtar... Kul, Kul!!
Nu funderar jag på att räkna får... HAHAHA!!! Nej men jag ska sova nu tänkte jag, jag är faktiskt skit trött.
Ni som undrar vad fliken Press är för något så ska jag förklara det lite kort här.
Jo, Den är till för alla som vill boka mig till sina event och olika gig för jag kommer gärna och sjunger och Uppträder för er! Men info om hur ni bokar kommer på fliken inom kort för jag måste prata med Max om detta först! Jag ska även boka tid med min fotograf snart så det kommer snygga bilder på mig och mina kläder! Oj, detta blir ett låångt inlägg....
Men jaja det händer ju inte så ofta...
Tänkte starta en tävling på bloggen snart och lite så även olika röstningar av olika slag och man kommer kunna vinna fina priser!
Mer info om tävligen kommer... Just wait and see!
Men nu ska jag sova! Ses imorgon!
// Albin Sjöberg :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar