tisdag 23 augusti 2011

Hej alla!

Heej alla!!
Hur mår alla??
Jag mår bra och idag var jag i skolan som vanligt och det var kul vi träffade våra nya lärare! Vi har coola lärare!! :)) Efter skolan var jag med Johan och vi hade jätte kul!! Tack Johan!
Snart ska jag sova men först ville jag ju blogga lite... :))
Vad bra att det inte är någon diktatur i Lybien längre! Skönt, Det har ju varit mycket där på senaste tiden.
Jag tänkte starta en tävling snart på bloggen och man kan vinna lite priser tror jag :)
Igår gick ju som sagt svenska hollywood fruar på tv3 och det var jätte bra som vanligt men ingen kan klaga mer som den nya frun från "Svenska New York fruar" som också går eller har gått på tv3!
Jag är faktiskt lite trött nu! Konstigt! Det har väll varit en låång dag eller nåt haha har inte varit så här trött!
Men kan typ inte sova på nätterna, Men jag vet inte varför!!!!!
Men nu ska jag kolla på tv lite och sova snart!! Så ses imorgon!!!!!!!
                          Ses och Godnatt!!!
                                           // Albin Sjöberg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar