måndag 22 augusti 2011

Heej alla glada mäniskor!

Heej alla!! Idag börjar äntligen serien " Svenska hollywood fruar och det ska bli jätte kul om ni klickar på namnen på fruarna nedan så kommer man till deras bloggar!!
Maria Montazami
Isabel Adrian blogg två på chic
Isabel Adrian Blogg 1 ( hennes egen)
Nu hittade jag inga fler men men dom här är bara för bra! :)
Idag var jag i skolan det var kul faktiskt och vi fick också åttans första läxor... enkla tycker väll jag eller nåt haha!
Om ca 30 minuter börjar SHF!!!!!! kolla på det på tv3!!!!!! kan inte vänta mer!
Igår packades också den första flyttkartongen!! :(( Inte kul!! Dagen till ära så har jag lagt in en bild på Fruarna vi eller jag kommer att följa nu och en tid fram över!! :))
Nu har man suttit och jobbat med skolarbeten så nu kan man ju sluta för dagen med blogg inlägg!! :))
Dagens klädsel:
Byxor: Ljus blåa chinos
Tröja: Vit T-shirt
Långärmadtröja: En röd och svart randig tröja
SNYGGT!!
Vad jag ska ha på mig i morgon har jag inte bestämt mig än för men vi får väll se coh bilder på morgonens outfit kommer imorgon kväll för att jag ska hem till en kompis efter skolan så då kan jag ju inte blogga

Jag vill passa på att tipsa om en god choklad som heter Jag citerar förpackingen;   " Swiss Confisa CHOCOLATIER SUISSE och smaken är....... Lait Noisettes!! JÄTTE GOD!! Här kommer en bild på förpacknignen bara för att jag är glad idag.

Ni har sätt bilderna förut men den är ju så god!!  MUMS säger jag bra! Den finns att köpa på Hemköp och förmodligen i dom flästa butiker med choklad! Riktig lyx choklad är detta alltdå!! Nu måste jag nog sluta skriva  annars blir det här nog ett mega inlägg som det typ redan är men men så får det bli ibland!! :)) Så ses snart igen kanske bloggar mer ikväll erller mer imorgon!
Hej då  och ha det bra och kolla på Svenska hollywood fruar på tv3 kl.21 till 22 idag!! :)) Ses
                                                              // Albin Sjöberg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar