torsdag 23 december 2010

Lite tidigt men God jul Bloggen!

Lite tidigt men God Jul och Gott Nytt År!!! Här är en liten bild från lite tidigare i höstas men en liten hälsning på! Jag ska snart äta mat med familjen och sedan blir det uppesittar mys med Familjen ;)
Jag lyssnar på musik just nu och kollar på gamla bilder på datorn. Imorgon invaderas bloggen med bilder från julaftonen! men det kan bli i övermorgon för jag vet inte när jag kommer hem!
En liten röstning här på bloggen nu då! som börjar idag och slutar imorrn kväll!
Frågan lyder: Kommer ni att kolla på Kalle Anka på Julafton klockan 15:00???
Ni svarar genom att kommentera! Jag kommer att göra ett diagram ( på bild) med resultatet!
Idag har jag bara vilat eftersom att jag är genom förskyld men känner mig bättre nu! och det gör mina bröder också som hade åkt på spy- sjukan!!! Så det blir en Julafton att minnas i  år i alla fall!!!!!!!!
Om ca 4 timmar och 08 minuter så börjar julaftonen!!!!!!! LÄNGTAR!
En sak är säker att musiken blir bättre när man har hög volym!!!! Hm... Undrar vad man får i julklapp???
Hoppas det blir något bra!!
I går såg jag filmen Marmaduke!! Så jäkla bra!!!!!  Nu orkar jag inte skriva mer Hej då!!!!

4 kommentarer:

  1. KLART JAG TITTAR PÅ KALLE ANKA! :-)
    Men Sean Banan gör det inte för han måste be, haha!
    Det stämmer så väl att musiken blir bättre när man har hög volym, tonerna blir djupare eller dylikt. Vilken fin julhälsning du hade också.
    Kramizzar Micka!

    SvaraRadera
  2. Haha... Tack micka!! God jul föresten!! Hälsningen var ju ingenting :P
    Första gången på 3 år som jag faktist kollade på Kalle anka !!!! Jag kan inte tro mig själv!!!

    SvaraRadera
  3. Haha, har du inte kollat på tre år?! Vad rolig du är! :-)
    Du måste ta och lägga upp bilderna från din julafton snart också, ska bli kul att se dom!

    SvaraRadera
  4. tyvärr så råkade jag radera alla bilder på kameran!! klumpiga mig!!!!! är så klantig! hehe men jag tror jag har några på mobilen! :P

    SvaraRadera