måndag 27 december 2010

Godmorgon!

Nu var det en ny dag då! jag fick frukost på sängen av min mamma av någon anledning som jag inte vet vad! men jag tror det var för att hon ville att jag skulle upp tidigt och hon ville väll muta mig eller något :P men varför vet jag inte!
Bilden: Bilden är ifrån typ i slutet av sommaren när jag och min familj skulle äta på IKEA! Om jag inte minns fel! ;) Men det tror jag inte att jag gjort asså jag har minns rätt för det är jag faktiskt ganska säker på! ;P
funderar på att renovera bloggen lite :P Men min snälla blogg kompis och kompis i verkliga världen också så tyckte hon att jag ska ha kvar min nuvarande design men jag vet inte den är ju ganska old för den har jag haft på min gamla innan den nuvarande där också! så jag ska nog renovera om lite! men inte mycket! Snart kommer min lilla syrras kompis och ska leka med henne !! Alva bara längtar tills hon kommer!!! Hon hoppar runt av längtam!!! :P Och snart kanske  jag får svar från min friend Max P om vi ska va eller inte idag ;P Mer om det sedan! Hoppas ni alla hade en bra jul! För det hade jag iaf men den började dåligt men slutade bra :D
Men jag tror att en stor blogg renovering kommer att komma snart! bloggar mera senare hej då så länge!

1 kommentar:

  1. Renoveringen kommer nog bli SUPER! Huvudsaken är att du tycker det blir bra och då tycker jag också det ;D
    Men du måste ju lägga upp bilder från julafton jag måste få se dom hihi!

    SvaraRadera