lördag 5 juli 2014

Today!

Idag ska jag se denna underbara film med underbara vänner!!! Jag har läst boken som John Green skrivit och den är så sjukt bra!!!! Jag älskar verkligen boken och det kommer nog inte vara så svårt att älska filmen också!!! 

Igår så satt jag hela dagen på Espresso house och skrev manus tillsammans med Emelie min underbara Co.Writer och vän! Det gick jättebra vi var sjuktproduktivs och manuset börjar falla på plats!!!  Den 6 augusti bör allt vara klart! Vill du ha mer info? Okej men gå då in och gilla filmens Facebook sida! Här kommer länken; https://www.facebook.com/RedhavenOfficial 

Nu ska jag göra mig i ordning då jag ska åka in till stan vid 12:30 för att gå på bion!! Ska bli såå kul! Ses snart igen och jag tänkte skriva ikväll om hur filmen var.
Ses,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar