torsdag 17 april 2014

A big question to answer!

Hej på er! 
Ja, som rubriken lyder så har jag en stor fråga att svara på och det är om jag permanent ska börja blogga på engelska och ibland blogga något på svenska... 
Jag pratade med en som rådgivit bloggen under 2013/14 och då började vi prata om det är dags att börja blogga på engelska så att alla läsare kan förstå och vill man läsa på svenska så får man översätta med översättningsknappen, då översättningen från engelska till svenska är bättre än svenska till engelska. Men jag vet inte vad jag ska göra än! 

Nu sitter jag på bussen in till stan för att baka i kyrkan! Kul!!
Bilden är från idag.... Hehe... Dessa ego bilder.... 
Denna vecka lanserades även min nya officiella Facebook sida som fortfarande är under uppbyggnad men sök på " Albin Sjöberg Official" på Facebook och gilla sidan! Tack! 

Nu ska jag lyssna på musik så vi ses snart igen! 

Ses, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar