måndag 16 juli 2012

Bloggar i bussen!

Hej alla!
Nu sitter jag på bussen och bloggar, är påväg till jobbet (börjar extra tidigt denna vecka) och tänkte passa på att blogga lite! Igår var jag igång med bakningen igen! Resultatet blev en sommarbärs paj och en plåt After eight muffins! (bilder nedan) och inte nog med det jag bakade och gjorde 20 pizzor också! (bilder nedan) vi hade gäster och skulle äta lite och alla skulle ha 2 pizzor var så det var bara att sätta igång och efter ca 2-3tim så var alla pizzor klara och vi kunde äta! De blev väldigt goda så det var värt varenda minut! Men nu är jag alldeles strax framme vid busstationen så jag måste sluta blogga! Men bloggar kanske när jag åker hem i eftermiddag eller så bloggar jag när jag kommer hem!
Ses!
// Albin Sjöberg! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar