lördag 7 april 2012

Snart bär det av!


 Hej alla!
Bilden; Minnen från först minestrant gången i kyrkan tillsammans med My, Clara & Hanna! På bilden är det Jag & My!
Idag så ska jag på Påskfest i GDP! Ska bli skit kul!
Vi ska äta gott och ha fest VÄLDIGT sent! så kommer väl vara jätte trött imorrn haha...
Det var någon som sa att om man är trött dagen efter en fest så blev festen lyckad och man hade JÄTTE kul!  Och det får vi hoppas på, haha.
Nu  har man i alla fall packat klart för det är övernattning också :D
Hoppas ni alla får en bra påsk!
Så ha det så trevligt så får vi se när jag bloggar igen kanske idag eller imorrn eller imorrn KVÄLL haha...



2 kommentarer:

  1. Vad ful jag var på den bilden, fy på sig att lägga upp den! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var inte så värst snygg heller på den bilden hahaha!

      Radera