måndag 7 november 2011

Nu börjar minn Hissa & Dissa modedesigner!

Hej alla!
Ja, du höre rätt idag så har jag börjar inspektera och kolla igenom dem flesta designers kollektioner!
Och snart så kommer min hissa & dissa lista! Där jag värderar årets bästa till årets sämsta designer för denna kollektion!
Men tillbaka till mig nu!
Idag var det första dagen i skolan efter höstlovet! Det var faktiskt kul! För att nu fick man träffa alla igen!
Nu sitter man och kollar på designers catwalks och ska välja ut lite grejer till morgondagens klädsel! Det blir nog hat imorgon faktiskt!
Jag kollar först på de manliga delen av alla designer (eller iaf dem som gör designer för män)
Men jag ska självklart kolla på de kvinnliga designerna också!
Men nu ska jag sova om ca en halvtimme och jag vill hinna kolla klart på catwalksen så jag måste sluta blogga nu men det är svårt ju :P haha.
Men som sagt snart kommer hissa & dissa listan!
Imorrn skola och KONFA!
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar