söndag 3 juli 2011

In a lifetime you have to take chances!

Heej bloggen en evighet sedan sist!! SORRY!
Jag har haft fullt upp med andra saker så har inte kunnat blogga men det ska bli ändring på det nu!
jag har ju sommarlov så att har varit iväg en del och så har man gjort massa grejor!
Jag har varit i loftahammar en sväng och på landet och fyllt år och grejer så fullt upp och det kommer jag att ha snart framöver men just nu är det lungt! Gillade ni min  poetiska mening? Ska nog börja med det lite smått nu framöver!
Jag har läst ut min Barack Obama bok!! Skitbra var den!!!! 1000 av 5 Stjärnor!
Imorgon är det en speciell dag nämligen USA:s Nationaldag!!! Här ska firas!! :P
 Så mycket firande blir det väll inte! :)  Lite Nationalsång och kanske en amerikansk måltid! :)
Hur är sommaren för er då??
Hoppas den är bra och att alla myser i solen och blir alldeles bruna :) men glöm inte SDOLKRÄMEN! Det gjorde jag och blev skitröd!! :( Men annars gör vad ni vill hahahaha....
Jag har fått min älskade USA flagga nu då!! jippie!!! :)
detta blir ett jätte långt inlägg p.g.av att jag inte har bloggat på väldigt väldigt länge! :)
Men har ju som sagt haft fullt upp med Tv-Showen och annat.
Jag har faktiskt städat mitt rum idag och skulle ha varit med Razmus idag men det blir nog inte så....
Men ha det bra och sola och bada mycket! Så ses vi snart igen! :)
                                    // Albin Sjöberg :-)

1 kommentar:

  1. Ey, kul att du är tillbaka! Har saknat dig!

    Kan du inte göra lite filmrecensioner och sånt? (funderar nämligen på att börja med det själv jag)

    Jaja, vad jag tänkte komma till i den här kommentaren var att vi väl kan ses någon dag i veckan och kolla på film och eller spela Sims eller så. Och när du ser det här kan du väl logga in på facebook också förresten? :)

    /Mikaela, theunbroken.blogg.se

    SvaraRadera