söndag 12 juni 2011

Free today And School tomorow...

Heej Alla läsare!
Förlåt att jag inte bloggat sedan 1 juni men nu ska det bli ändring på det för att på onsdag har jag SOMMARLOV!!!!!!!!
Och på fredag fyller jag år!! :))
Jag kommer att ta nya bilder i morgon och fram över men om ni vill veta varför jag har varit dålig på att ta nya kort så är det att jag har så mycket att göra nu i slutet av terminen.
Ska väll sova efter jag skrivit klart detta! :) Eftersom att det är skola imorgon.
I helgen har jag haft Alf maraton men har ändå inte hunnit se klart första säsongen än!!
Så det blir att fortsätta kolla på det tills alla avsnitt är sedda :) Skit bra serie från 1986!! :)
HA det bra så hörs vi imorgon :)
Juste jag kanske ska prova göra lite video inlägg också :)
Men vi får se.....
 Vi ses!!                         God natt!!          
                                               // Albin Sjöberg :-)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar