söndag 8 maj 2011

Computer life (IT) Technology life..... och Helgen slut!!

Heej alla!!
Idag så har jag äntligen fått igång min stationära dator igen!!! JIPPIE!
Men det är fortfarande något som är fel!!! undrar bara vad?? hahaha....
Idag var jag hos Max och jobbade med artiklar till skoltidningen! Vi hade jätte kul!
Idag så jobbade jag även mer på min uppsats om USA som jag gör helt frivilligt. :)
Just nu kollar man på Big Brother då! Hoppas Peter åker ut!!!
Ibland förstår jag mig inte på teknologin alltså!!! Ibland är det bara för kompliserat!! haha...
Har idag också läst mycket PC tidningar... Kul kul.
Idag var det jätte skönt väder ute! älskar det! :)
Skola i morrn då!! jaja ska väl bli skönt eller nåt :) Det kanske blir repning i morgon :)
Ni i bloggen kommer snart att få ta del av min uppsats snart! så håll ögonen öppna för den kommer snart men OBS! den är inte klar än så det tar ett litet tag till men snart kommer den :)
Bilder kommer i morgon nya fräscha bilder menar jag då :))
Juste ni kan följa mig på Twitter också men jag ska bara fixa en knapp till bloggen så att ni kan följa mig på Twitter också!!
Nu ska jag kolla vidare på Big Brother nu då så jag bloggar mer i morgon!!
Ha det bra och sov gott alla läsare :)
                                                         // Albin Sjöberg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar