lördag 17 mars 2012

Lördag!

 Hej alla!
Idag är det äntligen lördag och jag kan äntligen pussta ut med helg.
Veckan har varit jätte intensiv med 3 prov och mycket läxor.
Idag hade jag och mamma och Vilgot  egen tid på stan ocg vi inhandlade lite saker.
Jag fick ett par röda Converse (äkta) och lite nya ansikts produkter.
Fick en liten konstig kommentar av en tant på stan när jag stod med vagnen som Vilgot sov i utanför en affär som mamma var i hon sneglade på mig och sa;
"ungdomar får barn tidigt nu för tiden"
Hon trodde alltså att jag var Vilgot pappa!! Hur tänkte den lilla tanten nu?? Vad tror hon om mig egentligen?? hahaha.
Man måste väll tänka lite realistiskt, eller?
Men jaja, Nu ska man njuta av god mat med familjen och sen får vi se vad som händer.
Vem vet jag kanske bloggar mer senare!
Bilden hittade jag på google och tyckte att den var lite små rolig!
Dagen har varit jättebra och rolig! Tack mamma för en underbar dag!!
Men nu ska jag strax äta
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar